"Det bästa är när jag kan ge bra support och service och får göra användarna glada."

David

Han är lugnet själv, skjuter inte upp något till morgondagen och han gillar att lösa kluriga tekniska problem. Möt David Brattberg, ECM-expert.

Med fokus på Documentum-lösningar både supportar samt förvaltar David dokument- och ärendehanteringssystem hos stora uppdragsgivare inom kärnkraftsindustrin.

– Det bästa är när jag kan ge bra support och service och får göra användarna nöjda. Att med olika funktioner underlätta vardagen för användarna.

Han jobbar även med nyutveckling av system och i olika projekt och han gillar när det är tekniskt inriktad och när han får lösa problem.

– Min största talang skulle jag nog säga är att jag gör saker direkt, när det kommer till ett problem eller något som behöver göras. Jag skjuter inte upp någonting.

På Octopi Bay har David varit i drygt två år och han hjälper även till med en hel del internt, mestadels med tekniska uppgifter. Bland annat har han varit med i nyutvecklingen av nya octopibay.se. Han är även support när det gäller saker som dokumentation och intranät och hjälper också till med kampanjer och andra marknadsföringsaktiviteter.

Vad är det allra bästa med att vara konsult på Octopi Bay?

– Det sociala! Vi är ett härligt gäng som har väldigt roligt när vi ses och vi har många roliga aktiviteter och konferenser tillsammans.